Preambule/voorwoord - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ton Daans - WaarBenJij.nu Preambule/voorwoord - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ton Daans - WaarBenJij.nu

Preambule/voorwoord

Door: Ton Daans

Blijf op de hoogte en volg Ton

28 Maart 2017 | Nederland, Eindhoven

Vandaag, 28 maart 2017. Nog 4 nachten en dan begint MIJN CAMINO, mijn tocht naar Santiago de Compostela. Van huis uit in Eindhoven naar de stad in noord west Spanje. Ik ga alleen op stap, vandaar dat Lia de titel van het dagboek een toepasselijke naam heeft meegegeven: Tony sjokt alone, nie? De leestekens en spaties mogen echter niet in de naam worden opgenomen. Vandaar, "Tonysjoktalonenie".
Ik zal proberen met enige regelmaat het dagboek bij te houden. Maar beloven doe ik niets. Ik ga zonder agenda op stap. Alleen de datum van de start ligt vast. Komende zaterdag. Verder niets. Mijn CAMINO is als een "tabula rasa", een onbeschreven blad.
Op zaterdag 1 april begint mijn Camino. De eindbestemming ligt 2500 wandelkilometers verder. Maar in wezen is het doel van de reis de weg daarnaar toe, de WEG, de CAMINO.
Voor nu nog een paar dagen in mijn zeer vertrouwde omgeving. Vanaf zaterdag op pad op een voor mij nog onbekende weg, MIJN CAMINO

  • 28 Maart 2017 - 22:45

    Anita:

    Leuk Ton! Ik ga je zeker volgen! Goeie reis, heel veel plezier en genoegen ! Kom gezond weer terug!
    Groeten Anita

  • 28 Maart 2017 - 22:49

    Tiny:

    Ton, veel succes! Ik ga je volgen. Tot ziens. Groet, Tiny

  • 28 Maart 2017 - 22:50

    Debby Peters:

    Respect Ton! Keep safe, keep strong. Veel liefs Debby

  • 28 Maart 2017 - 22:53

    Ad Den Hartog:

    Vriend Ton
    Een goede reis en voettocht toegewenst
    Groetjes
    Ad Ernie Pauline en Erik den Hartog

  • 28 Maart 2017 - 23:01

    Ton Van Poppel:

    Succes Ton!!

  • 28 Maart 2017 - 23:16

    Dorien De Graaf:

    Veel succes Ton! En je hebt toch wel hele goede wandelschoenen gekocht hè!

    Groetjes, Dorien

  • 28 Maart 2017 - 23:20

    Buuf:

    Wens jou een echte ontdekkingsreis;"verbaas je niet en verwonder je slechts"....
    Veel succes!!

  • 28 Maart 2017 - 23:25

    Martin Den Dulk:

    Beste Ton, heel veel succes met deze uitdaging. Ik ben benieuwd naar de ervaringen tijdens je tocht.
    Hartelijke groet, Martin

  • 28 Maart 2017 - 23:36

    Frida:

    Ton, ik wens jou een hele veilige en voorspoedige reis naar Santiago de Compastelo. ik wil heel
    graag jouw voetreis volgen, ben reuze benieuwd hoe het allemaal zal verlopen.
    Heel veel succes Ton, doe voorzichtig.

  • 28 Maart 2017 - 23:52

    Lea :

    Ton, geniet van de reis. Heel veel succes en ik ga je volgen. Gr. Lea

  • 29 Maart 2017 - 00:04

    Antoinette Hannen:

    Goeie reis Ton!! Wat een uitdaging!

  • 25 April 2017 - 16:33

    Ben Leliefeld:

    Ha Ton,
    Veel zegen toegewenst. Vrede en geluk op je pad. En voldoende lol om het vol te kunnen houden,
    Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2018

Een magische grens: >100.000

02 Oktober 2017

Masterclass

26 September 2017

Masterclass, interview op radio

30 Augustus 2017

Een fotoboek

12 Juli 2017

Epiloog: "het is mooi geweest"
Ton

Actief sinds 28 Maart 2017
Verslag gelezen: 742
Totaal aantal bezoekers 135660

Voorgaande reizen:

28 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: